Fullt upp en fredag...

I fredags fick jag min julklapp...
Bilen börjar bli pimpan haha.
Va o hämtade ut en stereo som jag fick av min syster, coolare stereo än bil nu..
Dock ska ju en söt flicka ha coola tillbehör (o nu menade jag bilen, Aurora...;)

image722

Senare gick Eve o jag på bio.
Äntligen som jag har längtat, men mitt bio sug är inte mättat än,
någon mer som vill gå på bio?
Vi såg the Jane Austen book club, en otroligt mysig tjejig film, ett måste att se.
Älskar filmer där man sitter o småleer större delen av tiden.




Eve o jag landade efter filmen på Gröna Grodan (mitt nya häng)
för en macka o chailatte (min nya drog).
Sedan traskade vi till Statoil o Shell för o köpa böcker dock hade de inga.

Tack för en super mysig kväll, helt perfekt!


Kommentarer
Karolina

Jag ser inga elefanter, inget som värmer ratten och inga tärningar! vad sjutton är det här?

2008-01-05 @ 22:38:03
URL: http://karolinas.blogg.se
Anna

Å, men varför sa du inte att du ville på bio igen, vi kunde gått idag ju!
Var kul att ses, kram!

2008-01-06 @ 16:47:51
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0