Dolt nummer

Hade precis kommit hem efter träningen, satt o smsade Karro (ovanligt).
När min telefon börjar ringa, dolt nummer, tänkte direkt att det måste vara päronen...
Men icke.... Det va en man...

Mannen: Äh, Hej... Jag fick ditt nummer av en kille på nätet.. 
             Han sa att man kunde träffa dig?!

Alex: Äh, VA? 

Mannen; Ja, han sa att man kunde träffa dig...

Alex: Vad heter denna kille? 

Mannen: Äh.. Julle tror jag...

Alex: Oki, varför skulle man träffa mig?
 
Mannen: Ääää... Jag tror att jag har kommit helt fel... 

Alex: Jo ja tror det jag också....

Mannen: Okej, Hej då...

Alex: Hej då!



SKANDAL!!! Vad är detta, sådana här saker brukar inte hända mig!
Ringde han verkligen fel, eller sitter det nå as där ute o ger ut mitt nummer???
Borde jag vara rädd? Borde jag byta nummer??



Kommentarer
Karolina

hahahah, det är så kul! jag tror inte han hade kommit fel ;P

2008-01-09 @ 11:03:47
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0