Ballongen



Nu är jag trött på detta!
I över en vecka har jag känt mig uppsvälld o trött.
Jag skulle kunna sova i flera veckor som det känns nu...
Jag har inte gått upp i vikt men känner mig i alla fall degig...
Ont i muskler o leder har jag o inte blir det bättre om jag tränar...
O gör jag "inget" som vissa säger är bra,
då blir jag på dåligt humör o vill knappt umgås med mig själv...

Varför är det såhär ibland??
Vad ska man göra för att det ska gå över??
När kan jag få känna mig normal igen?? 
 Har ni några bra förslag så tveka inte, berätta!
Jag är snart villig o prova allt...



Kommentarer
Linn (yes, numera Göteborgsbo)

Usch, Lally. Det låter himla jobbigt.. :( Känner igen känslorna och det är vidrigt att behöva må sådär. Har tyvärr inga bra tips. Försök unna dig själv att ta det någorlunda lugnt i alla fall. Du behöver ju inte göra ingenting om det får dig att bli rastlös, men försök ta hand om dig själv under mer eller mindre lugna omständigheter så att kroppen får återhämta sig. Baka/laga något gott, gör lite hemmaspa, mys framför en film eller bara vad som. Kanske bli ompysslad av någon söt figur. ;)

2008-01-24 @ 08:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0