Aldrig!!!

Efter juldagen sa ja, ALDRIG MER, ALDRIG MER KLARAS!
Men vart hamnade jag i lördags??
Joho då, min lugna o sköna helg förvandlades efter ytte putte lite övertalning
av Maria till en party helg, igen!

Eftersom jag va lite seg så mötte jag upp tjejerna senare o
vi landade efter lite vandrande på Klaras..
Dock denna kväll skoj, lagom mycket folk, bra musik, massa dans o underbart sällskap!



Fastnade på lite vingel, man är väl för het..
Ser ut som jag har vattenskalle...



Maria o Karin så söta så...
Den enda som inte blev fångad är Pernilla...
(Vissa har tur dom...)

Tack tjejer, får vi göra om!
Det hoppas vi på! (eller hur Maria...;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0