Teknisk??

Bor hemma hos päronen för tillfället o eftersom de kommer hem imorgon så tänkte jag att jag skulle vara en god dotter o inneboende o dammsuga av lite här hemma.
Andra har så mycket roligare saker än vad man själv har så också mina päron...

image795

Den där pinnen är en dammsugare, ni har säkert sätt dem förr...
Mamma använder den.
Pappa använder den.
Mormor använder en sådan...
Nog borde väl jag kunna??

Tydligen trodde ja för mycket om mig själv, det hela slutade med att det va mer smuts på golvet när ja va klar än innan. O jag fick nöja mig med den vanliga dammsugaren.
Stor SKANDAL för mig!



Kommentarer
Carro

hihihihi det var kul =)

2008-02-25 @ 13:10:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0