Söndag

Söndagen började med en fika på Grodan med Jonna o Karro.
Fortsatte sedan hem för ett nytt försök med mina sockerbullar,
o idag kunde de inte blivit bättre, tyvärr sjukt goda... Fick i mig 2st... Oops!
(Yeye, bara söndag 1gång i veckan ju...;)

image768

Några av bullarna, inte finaste men de ser iaf hemmagjorda ut o mumsiga är de...

image769

O eftersom det bara skulle vara äggulor i vaniljkrämen hade jag ju massa äggvitor kvar
så varför inte prova o göra lite maränger?
Tycker inte om maränger men ja, nu har ja ju gjort det också...

Sen fick det bli en del jobb, borde blivit mer, men papper är inte så lockande på en söndag...

image770


Nepp nu blir det lite mer mys i soffan sen sängen...



Kommentarer
karolina

Jag skulle kunna döda för de där bullarna...

2008-02-11 @ 12:48:26
URL: http://karolinas.blogg.se
Linn

Härligt att du är igång och bloggar lite bak igen! :) Blev mäkta sugen på att hugga igång något ute i köket nu, men... det ligger en massa papper och väntar på mig också. Jobb, plugg och så vidare. Måndag igen!

2008-02-11 @ 13:05:04
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0