Nästa hållplats tack

                              

NU vill jag att det ska hända nått i mitt liv!
Känns som jag står still o trampar på samma ställe.
Jag vaknar, jobbar, tränar, landar i soffan, sover,
vaknar, jobbar, tränar, landar i soffan, sover....
O sen är det helg o då blir det shopping o dans med vännerna.
O sen är det vecka igen...

Jag säger inte att jag har ett tråkigt liv men det känns som att
jag hamnat i nått hjul, det måste hända nått nytt,
något annorlunda, vad som...
Det är dags för mig o få åka till nästa hållplats nu...

Citat av Karro:

Det känns som man väntar på en buss som aldrig kommer...

Jag vill ha överaskning i mitt liv, lite spänning, lite pirr, lite fjärilar, lite äventyr...







Kommentarer
Karolina

Vad lustigt att du blogga om det ämnet, jag talade just med någon om det där, jag säger så visa saker!

2008-02-13 @ 00:04:56
URL: http://karolinas.blogg.se
Sandra

Men vilken tur att jag har svaret: Du ska flytta hit!! :D

2008-02-13 @ 09:27:33
Anna

Det kanske är dags att byta stad?

2008-02-13 @ 16:42:12
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0