Lugnt!

Denna helg beslutade jag mig för att den skulle bli lugn o hemma...
Känns som jag o min kropp behöver det, många tvivlade på att jag skulle lyckas...
Men nu är dte lördag kväll o jag har LYCKATS!!!
Känner mig nästan avslappnad o lugn, o ja vet inte hur ja skulle hunnit gå ut o parta.
Har hunnit så mycket idag..
O så ser ja verkligen fram emot nästa helgs äventyr!

image767

Igår fredag blev det bio o McD med Evelina, mycket mysigt!

O idag har jag shoppat, hälsat på hos mormor, sprungit ca 5km, tvättat o så bakat sockerbullar med egengjord vaniljkräm i...
Dock blev de hemskt misslyckade, blir det inbrott inatt så kan jag slå ihjäl tjuvarna med dem! Så det blir till o baka nya imorgon förmiddag, Men nu får det nog bli dags o bege mig mot min säng med nybäddade lakarn i, hur skönt är inte det??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0