Hemma igen...

Jaha, då har man flyttat hem igen. Snart 3 år sedan jag bodde hemma.
Men som tur är är dte bara en begränsad period, min lägenhet ska renoveras.
Så under ca 1½ vecka kommer jag vara barn igen o bli ompysslad (hoppas jag)
av mamma o pappa.
Känns dock lite konstigt, den här lägenheten har ju aldrig vart mitt hem,
sist ja bodde hemma var det i ett hus på landet. Man känner sig inte riktigt hemma. 
Men efter denna tid så har det kanske ändrats. 

Längtar dock redan tills mitt eget hem blir klart. Inte för att ja inte trivs här,
men ska bli så kul o skönt o få nytt.
Nästan allt! Golv, tapeter, målat tak, målade köksluckor, målade fönster o dörrar o lister. 
Ja sen är dte bara badrummet kvar men det står ja ut med ett tag till. 
 
En bra sak med o bo hemma är att jag redan nu sitter i sängen redo för o sova.
Det är inte ofta det händer annars.
Kan iof bero på att päronen åker till frankrike imorgon o måste upp kl 3 inatt.
Men bra för mig!
Så nu ska jag nog ta o nanna...
Kanske kan jag bli pigg o få lite nya krafter efter denna vecka till o med.
Vi får se! Sov gott!

image784



Kommentarer
karolina

Du ljuger. Du har flyttat hem till mamma och pappa igen för att du inte hade råd att betala din hyra eftersom du super så mycket

2008-02-21 @ 15:22:07
URL: http://karolinas.blogg.se
Alexandra

Måste du berätta det för alla????

2008-02-21 @ 15:50:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0