Det går Inte bra nu



Det går inte bra alls just nu!

Började få ont i halsen igår, o inatt ha ja vaknat hela tiden pga att ja knappt kan svälja.
O inte nog med det!
Denna vecka ska de börja renovera min lägenhet, woho! tänkte jag.
Men så får ja veta att de troligen inte alls blir klara på 1 vecka som det va sagt från början.
Jag måste med andra ord bo hos mina päron länge till...
Vilket just nu känns som en evighet.
Jag saknar mitt hem, jag vill HEM!!!
Vill hem till min säng, till lugn o ro, till mina saker på sin plats.
Jag ska aldrig klaga på mitt hem, på mina saker eller
på o ha en garderob!!
Suck!

Ge mig hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0