Äntligen!

Den 20/2 tömde jag min lägenhet pga renovering, flyttade då hem till mina föräldrar.
Bosatte mig i en bäddsoffa o deras arbetsrum.
Då trodde jag i mitt stilla sinne att jag skulle kunna flytta hem om 1 max 1½ vecka.
Dagarna gick o inget hände nu tillslut fick jag beskedet 2 veckor tar det.

Dagen efter blev det 3 veckor tar det kanske 4 veckor.
Jag tröttnade o har suttit tjurig o deppad hela dagen.
O tjatat efter o få ett datum, jag har nu bott hos mina föräldrar i lite över 1 vecka.
Tur nog så går jag bra ihop med dem men jag börjar tröttna på o
leva i en resväska o i en bäddsoffa.

Men äntligen nu har jag fått ett datum!!!
Det ska till Blixten för det...
Det är längre bort än jag hoppats men det är ett datum!!!

Den 14 mars är ett heligt datum mina vänner!
Det är ett underbart datum...
Den helgen ska det firas o flyttas o bäras...
Jag längtar!!!!! 16 dagar kvar!!!!


Mitt hem!!


Kommentarer
karolina

Jag visste inte att du bodde i en trappuppgång

2008-02-28 @ 16:18:44
URL: http://karolinas.blogg.se
lally

Mitt hem är känsligt just nu Karro!!!
Bråka inte med mig, o det är faktiskt MIN trappuppgång... o jag SAKNAR den!
Så nu pratar vi inte mer om det!!!

2008-02-28 @ 23:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0