Uggly o DHW

Som varje tisdag hade jag, Karro o Jonna dejt igår.
Varje tisdag ses vi hemma hos någon av oss o äter o kollar på Uggly Betty o DHW.
Det är en så mysig tradition vi skaffat oss, o igår var det dag o vara hemma hos mig/oss.

 

Den här gröna sörjan bjöd jag mina kära vänner på igår...
O efter den lite glögg o lussebullar.

Den gröna sörjan är broccolisoppa som sedan fick lite vitlök o bacon i sig, o det va mycket gott enligt mig.
O jag tror att mina gäster tyckte om den också, o till denna serverades det varmt bröd! Mums.
Det är så kul o laga mat till några som verkligen uppskattar det, o till några som verkligen ser detaljerna, som mina små julservetter =)

Tack underbara flickor!! Varts es vi nästa vecka??



Kommentarer
Jonna

det är min tur då va? :)

2008-12-04 @ 16:37:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0