Stockholm

I lördags tog Elin o jag en tur till stora staden Stockholm, eller ja Elin är ju i Stockholm hela veckorna så man kan nästan säga att jag drog med henne till Stockholm även i lördags så vi kunde shoppa lite.
Vår plan va att julshoppa, Elin köpte 1st julklapp jag köpte 0st julklappar.
Det är väldigt illa, ja måste ta tag i julklapparna snart, men ja jag skyller på att jag inte har någon julkänsla än.
Kanske kommer den till helgen... =)

Vi hade i alla fall en super mysig dag i Sthlm, ja shoppa ett par stövlar, strumpbyxor, o lite annat smått o gott o Elin hitta några små saker hon också.
Men det bästa av allt måste jag säga va lunchen med varsitt glas vin o när vi hittade den lilla julmarknaden där vi drack glögg o åt pepparkakor...

Helt underbar dag!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0