Lulle köttbulle o jag på Eyra

Igår tisdag var jag en fantastiskt bra moster om jag får säga det själv... ( o det får jag ju... ;)
Smet ca 15 min tidigare från jobbet o åkte o hämtade Ludde på skolan o sen bar det av mot Eyrabadet o simborgarmärket.
Vi tog simborgarmärket o silverfisken, det blev en riktigt mysig eftermiddag, riktig kvalitetstid.
Sådant borde jag ta o prioritera med mina små gryn, vill ju att de ska känna att de kan komma till mig vad som än händer.  Vill att de ska känna trygghet hos mig. Att de ska ha samma hos mig som jag hade hos Pernilla o Per.
Jag hoppas verkligen det blir så, men ja måste ge Ludde mer tid, han växer ifrån mig, min köttbulle blir 10år nu i januari... (Nej han är inte tjock som en köttbulle men när han va lite sa han Lulle istället för Ludvig o då sa ja Lulle köttbulle o sedan dess är det bara så...).



Ett stort minus med badhus måste jag tyvärr säga är alla tanter.
Nej jag har inget emot tanter egentligen ja är ju snart där jag också...
Men måste man sitta hel naken i omklädningsrummet o skeva med benen?? Kan man inte ha en handduk??
Måste man stå naken mitt på golvet o ha konferens med sina vänninor???
Ha lite skam i kroppen kvinnor!!!
(Eller är det jag som är pryd av mig??)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0