Helgen

Det blev en lugn o skön helg men trotts detta fick vi mycket gjort.

Började redan i fredags med o tvätta, dammsuga, torka alla golv o skura badrummet.
Så skönt o ha det gjort innan helgen, då kan man bara njuta av sitt rena hem hela helgen.
Förutom att vi borde ta tag i o plocka lite o tömma den där sista kartongen som aldrig verkar vilja tömma sig själv...
Hann även med en spring tur o en tur över till mamma innan det var dags för o laga mat.

I lördags sov vi eller ja okej jag sov länge eftersom herrn i huset aldrig sover längre än till 7 så (han vaknade 5.10 o traskade upp). Sen blev det mys frukost o efter det en sväng upp på stan.
Vi shoppade en hel del julklappar o så en ny telefon till mig.
Eftersom min håller på o tar sina sista andetag.
Han stannar upp o slutar andas o blinkar vitt o svart o en annan stund blir det myrornas krig på den osv.
Så from nu är jag ägare av en Sonyericsson W595.

(dock är min grå)

I söndags började vi dagen med en mysfrukost o sedan plockade syster upp mig för o åka till Ebbas dansavslutning.
De är så underbart söta de där små flickorna. Som små prinsessor.
Efter det blev det en sväng till mormor o sen hämtade jag Mannen för o gå över till mamma o pappa o hjälpa dem med sin dator, eller okej ja pratade mest skit med mamma medan Daniel var den duktiga =)
Tur att någon är det ibland. Sen blev det potatismos o korv, underskattad mat det där... 

Men nu är det dags för en ny vecka men nya möjligheter!! ;) 

  
Min lilla prima ballerina!!!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0