Gbg

Japp Karro jag mobilbloggade från tåget ner till Götet...
Visst är ja liiiite cool... ;)

Men nu är vi hemma igen o jag har min lilla dator...
Ojoj, vilken helg, mer lyckad än den kunde jag aldrig drömt om, en totalt toppen helg!!
Bra hotell, öl med Bk, underbar frukost, flera timmar på stan, god mat, ännu fler timmar på Lisebergs julmarkna, en liten glimt av Evelina o helt underbart sällskap!!!

Det är en underbar känsla o känna att man klaffar till 100% med en person, att man kan vara sig själv mer än vad man kan med någon annan... Jag vet attd ey kommer vara vi för all framtid o det är just nu det enda som känns tryggt o säkert.
Det är just nu det enda jag vet om mitt liv just nu.

Lite bilder från helgen, ALLA borde åka till julmarknaden på Liseberg... Underbart vacker!!

 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0