Evelina!!



Det här är min fina Evelina!
Nu har hon lämnat mig, hon har flyttat till Göteborg.
Så stolt över henne, att hon vågade att hon gjorde det.
Nu har hon bott ifrån mig i hela 3 dagar snart o jag saknar henne så mycket.

Senast idag tänkte jag "undra om Eve vill gå på stan på lördag..."
O dte kanske hon vill, men det kan hon ju inte, lite för långt o åka 30mil bara för o gå på stan...
Suck!! Men jag hoppas jag hinner få en skymt av henne när ja o min plutt åker på kärleksresa till Gbg den 12-13 dec.

Ta hand om dig gumman!!
Du är fantastisk...



Kommentarer
eve

hey hunny,

Åh, tack de e ju man så man blir rörd!hehe. ja jag hade gärna gått på stan på lördag:b

ÅÅhhh jag saknar dig!!!

ja vi måste ju bara ses en sväng då ni kommer upp, om ni har tid=)

ta hand om dig.pusss

2008-12-01 @ 23:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0