Winnerbäck

Som jag har längtat!!!

O i fredags var det äntligen dags, jag o älsklingen var på Winnerbäck i Brunnsparken.
O tur som vi hade så va Niklas snäll o lekte Taxi till oss både dit o hem, trotts att han inte skulle med, o nästan ännu bättre inte en droppe regn så långt ögat kunde nå.

Winnerbäck är mycket bra enligt mig, skönta texter o mysig musik.
O vi hade en mysig kväll.



Jag ska absolut bli fotograf i mitt nästa liv, speciellt eftersom det här var de bästa bilden jag fick på oss...



(Dock skyller jag lite på en viss person som rörde sig vääääligt mycket o inte alls älskade min kamera...)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0