Vincent my love

I lördags hade jag visnining på min lägenhet, hur mycket jag en ser fram emot o flytta så är det lite läskigt att någon annan ska bo i mitt älskade hem, jag vill att personen som ska bo här älskar lägenheten.
O jag vet inte om personen i fråga gjorde det, han tog sig ca 3min till o titta på lägenheten sen talade han i telefonen, hans mamma va gullig o frågade frågor o sa att jag hade bra smak (hihi), hans pappa dock var mest dryg o kaxig.
Men jag hoppas han tog sitt förnuft till fånga o älskar min lägenhet, för annars finns det andra som kommer göra det.
Haha, ja vet att det bara är en lägenhet, men den är ju så fiiiiiiin!!!!

Efter visningen så bakade jag en kaka medan jag väntade på att Daniel skulle komma så vi kunde åka förbi syster o kolla på en byrå, hämta Adam o sedan styra Aurora mot Odensbacken o kräftskiva o lekar med Daniels familj o delar av släkt. mycket trevligt o mycket god mat.

Senare blev det en sväng förbi stan o Stortorget där vi lyssnade på Maggio, Vincent o lite Ledin innan vi frysande cyklade mot väster. Där bäddade jag ner mig i soffan, drack en kopp te o somnade sött.



   

På konserten mötte vi Carro o hennes vän Pernilla...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0