Ungar



Moster: Den här låten då?? Den är väl bra??
Ludde: Mmm, är det drag i den sen eller??
Moster: Äää... njjoo


Ludde: Dom här byxorna tar lång tid o ta av sig spes på idrotten
Moster: Men ska du inte ha lite lösare byxor då? Med lite häng kanske?
Ludde: Nää, det är inte min stil, de här byxorna passar mina ben bättre...
Moster: Äää... okej..


I onsdags var jag barnvakt till mina små gryn, Bebban o Lulle o Bamse så klart.
De är för söta, men det är hemskt när jag börjar inse att min Lulle köttbulle börjar bli stor.
Nog vet jag att han fyller 10år i januari, men 10år är väl ingen ålder?? Eller??
Kanske är man inte den där coola mosterna som man vill vara...
Tänk om han tycker att jag är lika pinsam som han tycker sin mamma o pappa är??
Vad ska man göra för o vara en cool moster??

HJÄLP!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0