SSSUUUUUK!!!!



Det är fortfarande ofantligt synd om mig!
Ont i halsen, näsan är täppt o huvet gör ONT ONT!!
Pillar i mig alvedon för o känna mig lite pigg i alla fall.
Övervägde o vara hemma idag men pallrade mig till jobbet i alla fall.
Det brukar ju kännas lite bättre fram på dagen o det gör det men jag längtar hem till sängen.

Idag efter jobbet måste jag upp till Telia o se när mitt abonemang på mobilen går ut,
se om det är brådis o välja ny mobil o nytt abonemang. 
Sen ska jag nog bara hem o slöa.

Fick ett sms av mannen att han saknade mig ovanligt mycket idag (hur söt är inte han?).
Så kanske tar jag mig en sväng till honom ikväll, badar lite o sover där. 
Då kan ju han ta hand om mig när han kommer hem (dock inte förens 22.15...).

Nehej nu ska jag nog ta mig en alvedon så den värsta huvudvärken försvinner.
Tycker mycket synd om mig själv här borta!!








  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0