Söndagsmys o smurfarna

Daniel o jag har infört söndagsmys, det ska egentligen ske på kvällarna men det får bli när vi bor ihop just nu får det ske när som på dagen. Så idag fick det bli på på morgonen, vi åt frulle o glodde på Duck tales o idag kom Niklas förbi o höll oss sällskap.



Sen fick jag äntligen träffa mina två små smurfar!
O nu är det så underbart trevligt så dessa två donnor har flyttat hem till Sverige igen, dock en till Sthlm o en till Gbg, men dock SVERIGE!!! Förstår hur mycket iftare vi kan ses nu.
Åh, jag är så lycklig för detta.
Vi tog en promenad till Naturenshus o drack te/kaffe o sen fick vi traska hem i spöregn, men trotts detta kunde mitt humör inte bli dåligt. Det är något visst med vissa personer.
De gör en så lycklig o glad!!

 

Elin & Bk (Ja vill också se så där söt ut i "Chegivara"-keps... thihi)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0