Söndag, vilodag

Tidigt imorse vaknade jag av att jag hade ont i halsen när jag svalde, super ont i halsen tyvärr.
Somande som tur var om men när jag vaknade igen så hade det inte gått över o hela dagen har jag vart tung i huvet o haft ont i halsen. O eftersom jag så sällan är sjuk så har jag en förmåga att bli väldigt liten o ömklig när jag blir sjuk så Daniel har fått koka te till mig ett par gånger idag o lyssna på mitt gnäll har han fått gjort hela dagen, inte konstigt han ville hem o spela dator, hehe.

Men det blev en sväng på stan ihop för o titta efter lite kläder o lite saker till vårt nya hem.
Men fasen det går inte o shoppa med den karln, nej, tur jag ska träffa Elin för en sväng på stan imorgon så man kan få lite ordentligt smakråd. haha!

Tog en sväng förbi mormor, träffade kusin Jonas där o fick lite uppdatering om hans liv.
Alltid lika mysigt hos mormor, älskar o sitta på hennes balkong o dricka te eller som idag Cola o prata skit om alla som går förbi o det bästa av allt, hon lyssnar på allt jag har o berätta om vad som har hänt mig o hon svarar på allt o ger råd o tycker oftast precis som jag... =) Hon är det bästa mormorn i världen!!!

Sen iväg o städa på jobbet, efter det bara hem o laga mat o landa i soffan.
O tycka ännu mer synd om mig själv o dricka ännu mer te.

Men nu är det dags för mig o sova så jag orkar jobba imorgon!
Klockan är mycket för mycket redan, suck, att jag aldrig kan komma i säng i tid!

Sov gott!!







Kommentarer
Patrik

Lycka till nu med den nya lyan, hoppas allt blir klockrent

/tredje våningen på Kasten Otterg 5 ;)

2008-08-25 @ 21:40:52
URL: http://www.patrik-jamtvall.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0