Slottsfestivalen

I fredags berättade mamma o mormor för mig o Daniel att slottsfestivalen höll på för fullt.
Inte hade vi hört något om detta men jag blev eld o lågor över o titta till det på kvällen så sagt o gjort så fick jag med mig mannen dit, o efter en stund kom Jonna o gjorde oss sällskap.

Det blev en kalas kväll, vi tittade på folk, skvallrade, löste världens problem, åt sega chips, tog lotter o vann Anders o annat spännande...

 Säg Hej till Anders ( Här i Daniels nya hatt...) 

 Visst är vi söta

 O är inte dessa två ännu sötare??

Vi slutade kvällen på Hellas... Av någon anledning...
Men kul hade vi i alla fall...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0