Måndag igen...






Måndag igen!!

Det är måndag igen, jag är Trött!!!!
Står just nu vid mitt skrivborde med en kopp grönt te, försöker komma igång, vakna till o sätta igång med dagens uppgifter. Idag blir det till o boka betalningar, lägga in kontrakt o lite annat smått o gott.

I eftermiddag blir det antingen;
Åka till mannen o mysa o sen troligen inget mer.
eller
Ut o springa o sen till mormor o kanske mys upp i soffan o läsa en bok.

Vi får se vad det blir, det beror på hur pigg jag är efter jobbet.
Har ju ca 8 tim på mig o välja (det känndes mycket långt).

(Kanske skulle åker förbi Willys o köper ingredienser till matmuffins... mmm)






Kommentarer
Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-08-18 @ 07:56:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0