Karro is home!!!

I fredags kom äntligen Karro hem från sina två veckor i Turiket.
Hon är brun som en pepparkaka o strålar av lycka o välmående, det är så att man blir avis... =)

För o fira att hon äntligen är hemma samlades vi hos mig för en mumsig drink o sedan gick vi ut o åt, Karro, Jonna o jag, vi tänkte oss prova något "nytt", men "Vi kan lika gärna gå till Harrys för vi hamnar ju där till slut i alla fall..."
Vi åt god mat o drack fler goda drinkar o vin, skvallrade, löste världens problem o uppdaterade varandra om våra liv.

Vi träffade Agneta Fältskogs syster o hennes kompisar o Jonna blev bästis med "henne" o Karro knöt några nya kontakter hon också.


   

 

Är dom inte söta Jonna o Karro när de posar med Fältskogs syster?? hehe

1.35 tröttnade jag på Harrys o gick till Järntorget där min snälla man mötte mig, så jag slapp gå själv hela vägen, landade sedan i sängen trött o glad... O sov som ett barn till ca11.00 idag...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0