Kan själv!!!

Idag blev jag så otroligt trött på min hemska utväxt så jag tog saken i egna händer.
Japp, jag har färgat håret alldeles själv idag, =)

Ett tag kändes det som jag hade färg lite överallt både i ansiktet, på armar o händer o i badrummet, men jag tror att det mesta har försvunnit nu, det lär jag nog få höra om inte annat imorgon på jobbet.
Vilket fall så är jag rätt nöjd med resultatet, i alla fall för o vara första gången, det får jag nog ta o göra om.
Så mycket smidigare o fixa det själv än o behöva be vänner eller familj o göra det, jag är nöjd!



Idag har jag även vaxat benen igen, känns som jag gör det hela tiden nu för tiden, men nu hade jag päls...
Har även äntligen tagit tag i o skura lite i kök o badrum o även dammsugit, känner mig lite duktig måste jag säga!
Men nu är det bara vila o slappning i soffan som gäller, spec eftersom jag kom på att jag idag lovade Therese o följa med o träna imorgon bitti, mao måste jag gå upp senast 5.15 (hoppas på o kunna cykla till jobbet, håll tummarna för fint väder imorgon!!

Ha en kalas mysigt kväll, jag ska göra mig lite te nu o mysa ner mig med filten i soffan!!

[tekopp+nordhjem.dk.jpg]




Kommentarer
Guess who???

Det ser kladdigt ut i ansiktet, men resultatet blev bra......du kan själv!!!!

2008-08-06 @ 10:54:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0