Harrys

Hann inte mer än komma hem från konferensen så var det dags o piffa till sig för strax efter sju kom Karro stutsande till mig, det va äntligen dags för oss o ses, vi har fått mindre o mindre tid för varanda på sista tiden, men det är tur att jag vet att hon alltid finns där i alla fall. 
 
Jag bjöd på vin o baileys med mint choklad smak, mumsigt värre, vi uppdaterade varandra o löste lite av världens problem innan vi skuttade till Harrys för en underbar bakadpotatis med skagenröra o mer vin o drinkar.
Som sagt, vad vore Harrys utan oss??

Senare dök mannen upp med Niklas o Jens, de hade haft pokerkväll med lite mer folk men beslutade att möta upp oss på Harrys för lite skaka rumpa. Mucho trevligt, bra killar det där... =)


   Mums!



Vilken pingla va???






Kommentarer
Natalie

åh vad jag saknar er!!!

Och sommaren!!

man ser att det fortf. e varmt på den bilden du är med på.. iaf är det fortfarande grönt.

2008-09-24 @ 22:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0