Äntligen fredag!!!

I fredags var det dags för ytterligare en VIP kväll för mig o Therese, vi hade med oss var sin dejt, Eve var min dejt o Johanna var Therese dejt, en kalas kvartett.

 

Eve o jag började kvällen med o piffa till oss o dricka lite vin hemma hos mig, Eve va sugen på Mintu, o vad gör man inte för sina vänner? Jo man gör egna mintu, vodka o halstablett...
(Mm, vet dock inte om det är o rekomendera men ja så länge Eve är glad så är jag glad...)



Sen tog vi cyklarna för o möta de andra brudarna, en fördrink o en skaldjursbuffé.

 
 

Det blev en kalas kväll (vad annat med sådant sällskap??) som avslutades på Harrys med lite skakarumpa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0