Tranås

Klockan ringde tidigt på lördag morgonen, för 8.15 tuffade tåget iväg från Örebro.
Jag började min resa mot Mjölby, där Carro hämtade mig så vi tog Ompis till Linköping för massa massa shopping!

image903

image904

Vi shoppade o åt mumsig mat...
Sedan tog Ompis oss till STORA staden Tranås.
Vi köpte räkor o baugett o styrde oss hem till Carro, där åt vi räkor o drack vitt vin, o vilken dejt det var.. ;)
Haha, fortsatte hem till några kompisar till Carro men blev tyvärr ingen utgång, va för fullt o vi va för sena ut... =(
Men men, mycket trevligt var det, alltid skönt o komma bort en liten weekend!

image905

Som många andra börjar Carro tröttna på mig o min kamera... hahah!

image906

Mums!!!

image907


Kommentarer
Guess who??

Snygga matgäster som änger över bordet, antar att det var så (som en docka) kompisen mådde på söndagen, hahaha.

2008-04-02 @ 20:01:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0