Suuugen!!!



Senaste tiden, o speciellt idag har jag en sådan där period då jag är sugen på allt.
Det pendlar mellan godis, kinamat, bullar, muffins, pannkakor, glass, frukt, pasta, pizza, sallad, potatis, lax...
O ja egentligen all mat eller nää allt ätbart som finns...
Hemskt är vad det är, troligen för att jag har haft så konstiga matvanor senate veckorna,
inte alls som vanligt. Ska försöka komma i mina vanliga vanor snart, eller i alla fall något som liknar de vanliga.
Känns som jag bara svullnar o svullnar... Snart kommer jag väl rulla fram.
Hemskt detta, skärpning Alexandra!!!





Kommentarer
Malin

Gud vad gott det såg ut :P

2008-04-03 @ 15:28:27
URL: http://tequilarose.blogg.se
Morgonpigg!

Lycka till idag. Det kommer gå så bra för du är klok som en bok! Tyvärr kan jag inte säga att jag är avundsjuk ;)

2008-04-05 @ 07:02:54
URL: http://mariasmat.blogspot.com
Guess who??

Ring, ring, ring och berätta hur det gick och hur full syrran blev......

2008-04-05 @ 16:57:14
Guess who??

Men hallå, jag tror inte bara att du är suuuugen på mat.........den där Daniel verkar ta all din tid numera, bloggen då????

2008-04-06 @ 14:28:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0