Nånannanna....

När Helene o jag åkte från stora staden Lindesberg, passade vi på o ta en paus vid
Ryabyggdegårde... Där kan man fynda en hel del måtte jag säga, det finns mycket söta o roliga presenter o bra o ha saker. Det som fick följa med oss hem var varsin liiiten söt wook panna, precis det jag ville ha faktiskt, ibland har man tur!

Så eftersom Anna kom o hälsade på mig igår kväll så blev det självklart o inviga wooken,
jag verkar tyvärr ha poblem med o laga mat när andra är i närheten, man kan tro att jag är man o bara kan koncentrera mig på en sak... Ja något fel är det på mig...
Men ganska mumsigt blev det, nudlar, grönsaker o räkor...

                    

Eftersom det va fint besök o jag länge velat baka kladdkaka så varför inte??
Klart det blev en kladdkaka...

      

Det blev en kväll med mycket mat, längesedan jag åt så mycker, fortfarande mätt...
Det blev en kväll med många skratt, stundvis var det svårt för mig att få luft...
Det blev en kväll med mycket skvaller...

En mycket mysig o underbar kväll..

     

Anna är en hejare på o grilla godisar!
Hahahahah...
Skrattar bara jag tänker på det!


Kommentarer
Anna

Ja, det var jättemysigt! Kom och grilla geléhallon hos mig snart!
KRAM!

2008-04-10 @ 17:57:31
URL: http://nanannan.blogg.se
Guess who??

Det ser inte vidar värst gott ut........ljubrända-godisar!!

2008-04-10 @ 18:17:15
Anna

Asgott! :)

2008-04-11 @ 16:26:14
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0