Mina två små!!

image945
Mina två pöta i Skottland när Eve o jag va på besök...

Idag va mina pluttor hos mig!!

Som jag saknar dem, de bor som bekant i Skottland nu för tiden.
O nu har de fått för sig o åka ännu längre bort i 2månader till
Cuba o något mer kland som jag inte minns vilket...
Det jag minns är att dte är jätte långt borta o
att jag kommer vara ännu mer orolig för dem... Suck!
Hur ska ja någonsin kunna bli mamma när jag är orolig för
mina stackars vänner hela tiden??
Hur ska jag ha tid o vara orolig för en man o barn??
Undra om jag kan sluta oroa mig??
Eller kan kanske folk bara hålla sig nära mig hela tiden?
Livet vore så mycket lättare då...

Vilket fall så är de hemma nu några dagar, o ikväll kom de hem till mig o vi hade teparty.
Det va verkligen inte igår vi hade det... O jag saknar det!
Vi drack te, åt smörgåsar, o självklart hade jag bakat...
Det blev en Lakritskaka med citron, mycket god enligt oss tre =)



Vilket fall va det en super mysig kväll med mycket skvaller o skratt.
Hoppas vi hinner ses igen innan det bär av mot Cuba för dem o ett sjukt oroande för mig!

 


Kommentarer
Fia

Åh, lakritskaka låter spännande. Vad är det i en sådan? Kram

2008-04-16 @ 21:26:55
URL: http://FiiiaT.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0