Millencollin

I lördags blev det o piffa till färgen på håret, tur jag har karro!

Sedan va det piffning av mig själv o dags o styra Sixten mot Eve, äntligen dags för Millencollin konsert, vi hängde hos eve o laddade innan.
Konserten va bra men hade nog vart ännu bättre om jag kände till bandet o hade lyssnat på låtarna mer... haha, men konsert är alltid kul...

Efter styrde jag stegen mot Linn där Jonna o Karro o 2st andra trevliga tjejer väntade.
O det slutade med ett besök på Strömpis o sedan vidare till Harrys, o där va ½ Egeryds... haha Mycket dans blev det o en lyckad kväll...






Slutet på konserten!!




Så många bloggar visar ''dagens kläder''
varför inte jag också?? haha
Detta va lördagens klädsel...

(Trotts att jag trivs super bra i mitt ''korta'' hår, så saknar jag mitt långa vissa dagar.
Känner mig ibland som en ''fotbollsmamma''...
Va tycker ni?? Ska jag spara ut det igen?? Eller låta det vara ''kort''??)



Kommentarer
karolina

Jag tycker inte det är fel att se ut som en fotbollsmamma. Men däremot får du gärna klippa av det lite till OCH JO DU KOMMER VISST FÅ UPP HÅRET, sluta tjata om det!

2008-04-14 @ 13:11:14
URL: http://karolinas.blogg.se
Guess who??

Du är söt som du är.............

2008-04-14 @ 19:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0