Högskoleprovet

I julas gav jag min syster en fantastisk julklapp, hon fick en anmälan till Högskoleprovet!
Sedan dess har hon haft ångest till o från, hon vägrade dock o göra det själv så det blev att jag fick anmäla mig själv för trejde gången.
O i lördags var det dags. 8.00 plockade jag upp syster o vi trampade upp mot universitetet o några långa svettiga timmar i sal L001...
Även Sandra o Jonna fanns på plats.
Blev en mysig dag, trotts allvaret så var det många skratt...

Syster ville absolut ut o äta efter provet sa hon, men efter va hon inte lika säker.
Haha, tant va tlött o ville bara hem till sin myskläder o sin soffa.
O ska jag vara ärlig så gjorde det absolut inget, fröken själv var väldigt trött.
Blev en mysig filmkväll istället, vi köpte pizza eller jag köpte kycklingkebab, mycket gott!
Min nya favvo... Till o med så jag kommer bli sugen på skräpmat, eller okej det brukar hända att jag blir, men nu kanske lite oftare... =)
Mysigt var det i alla fall...





Kommentarer
Karolina

Skulle du kunna avslöja vad din syster fick för poäng, dina bryr jag mig inte om ;P

2008-04-07 @ 09:39:30
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0