Helgen

Av någon anledning har jag varit super dålig på o ta kort i helgen, typiskt!!
Det som har varit en så underbar helg, kan knappt bli en bättre helg...

Drösade ur sängen vid 10.00 för o tvätta i lördags, sedan blev det inte många barn gjorda innan Carro kom kl 13.00, vi strosade som två penisonärer upp på stan fort gick det verkligen inte... haha
Efter en liten sväng över stan strosade vi hem igen o fikade o drack kaffe.
Inte ofta vi ses nu för tiden, men alltid lika kul o ses.


Carro i sommras när vi va på Gessle

Vi ses ca en gång i halvåret, men när vi väl ses så märks det inte, känns som vi skulle ses varje dag... Det är riktiga vänner det!

Vid strax efter 19 tog Karro, jag o Daniel taxi till Jonna o Jimmy, där det vankades skvaller, skratt o fest...


Kvällens bästa:


Karro påväg ur taxin "-Måste jag stänga dörren, eller har du nån knapp du kan trycka på så den stängs??"

Hon är för skön min skrutt, tur jag har henne...
När de andra gick vidare för o partaja så traskade jag o Daniel till Max, mums!!


På grund av en viss person så fick ja vakna tidigt i söndags, men som tur va fick ja somna om så det va helt okej ;) 

Det blev årets första svingar senare under dagen, helt underbart väder o bra gick det också, stog dock bara o slog men det va skönt o roligt, så snart blir det en vända till... =) 

image951
Niklas o Daniel kollar resultatet av sina svingar...


Provade sedan på lite frisbeegolf, det va mycket svårare än vad man tror o jobbigt, hittade några nya muskler...
Haha, men kul va det, kanske blir det någon mer gång!


















Helgen slutade med en lugn myskväll med bad o middag som jag slapp laga själv... =)
Me like!!



Kommentarer
karolina

Men herregu! Det BORDE finnas en knäpp som gör att dörren stängs, det gör det faktiskt när jag åker färdtjänst

2008-04-22 @ 16:49:12
URL: http://karolinas.blogg.se
karolina

Okej, jag åker inte färdtjänst själv. Det är med min brukare

2008-04-22 @ 16:49:59
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0