Fika

Idag har det vart en hemsk dag på jobbet, rörigt, trassligt, o gnälliga människor.
Varför ska alla hyresgäster o annat löst folk skylla o skälla på mig hela tiden??
Allt ont här i världen är inte mitt fel, jag är lessen...
Vissa saker får man faktiskt ta ansvar för själv, har man ansvar för något o det blir fel på ett eller annat sätt stå för det då. Eftermiddagen va seg, sjukt seg jag längtade bara hem till min säng...

Men så fick jag ett sms av Jonna, ''vill du fika med mig o Karro efter jobbet?''
Lite glad energi o skvaller från sina bästaste vänner behöver man ju alltid...
Så sängen o vila fick vänta o det blev varm choklad på Java med brudarna...

image920

image921

Efter fikt blev det en lite shopping tur o tackvare/på grund av Karro så kom jag hem med en liten färgklick till min hall. En ny jacka blev det en grå!! (Håll i er!)
Det var ju precis vad jag behövde, haha... Men spontan shopping brukar ju oftast bli bra.


image923


Nu är det bara o vänta på att naglarna ska torka...
Sen dags för sängen o ladda för Lindesberg hela dagen imorgon, det är utbildning i o besiktiga lägenheter som gäller. Vaaa rooolit för oss! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0