Vit vit vit...

Fredagen började lugn, lite skivstång efter jobbet sen skutta jag glatt hem till mamma f
ör o bli bjuden på middag!
Pappa va på gradgivning så vi hade bestämt o ha en tjejkväll... *L*
Underbar köttgryta o glass efter det.
Mamma va så snäll o berättade att köttet vi åt va från Dicks (Pers bror) ko, Harald.
Tack mamma, det känns så bra o ha ett namn på den man just ätit!!!!!!
Glad att jag ätit upp, nära att Harald kom upp där ett tag, vill inte veta att han haft ett namn...  *Fäller en tår för Harald*.

Klockan 9.30 ringde fonen i lördags, det va päronen som undrade
om jag ville följa med till sthlm över dagen.
O visst tänkte jag, inga planer så det kunde ju va mysigt!

image509

Fam. Andersson på G till sthlm!!

image510

Började vår dagen med en mysig fika i Östermalmshallen, pappa såg tydligen två kändisar utan o säga till oss andra, suck! När ska han lära sig???
Vi strosade lite i stan efter det, en sväng på NK o lite så, sen blev det en sväng ut till Barkaby.  Inget shoppat för mig, såå stolt!
Men troligen va det som Karro sa, "Det är bara för att du inte hittade något ju!" Skandal!

Kom hem vid 7 tiden o då blev dte lite mat o sen hämta bilen hos päronen,
hem till Linnea för o säga hej då, igen!!!
Tänk att den kvinnan aldrig kan stanna här, så ja vet va hon hålls med!
Nehej, lämna mig igen, tänk inte på mig bara.....Bah!
Hon åker vilket fall till Norge o jobbar nu ett tag, hoppas du pallrar dig hem snart!!!
Jul, det är det längsta du får hålla dig borta...
Efter vi sagt hej då blev det en tur till Karro, vi tog en sväng över stan o klurade på vart man kunde gå om man ville va nykter en lördag, ja tro det eller ej,
Karro o jag hade en vit helg!
Den första på för länge, det är faktiskt inte helt fel o ha en sådan då o då... =)
Det hela slutade med att vi satt hemma hos Karro o drack te...
Det är ju skandal, det finns ingen stans man kan gå ut o kolla på folk
o vara nykter en helg...
Ett helg/natt öppet fik behövs!!!
Vid 1 eller om hon blev halv 2 så va ja hemma i alla fall, satte mig i soffan o åt naturgodis o glodde lite på tv innan det va dags o nanna kudden.

Idag har jag många planer men klockan är redan 12 så vi får se vad jag hinner.
Vill åka till Lager 157, hämta ägg på jobbet, handla, åka till mormor, hjälpa päronen o lägga in kort på datorn, o så ska ja träna vid 5... Dags o skutta in i duschen nu tror jag om jag ska hinna allt...

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag haft!!!

image511

Stackars Marulken, honom hälsade vi på i saluhallen...


Kommentarer
Carro

Söööt fisk ;) puss puss

2007-09-30 @ 17:33:04
www.karolinas.blogg.se

Å fy farao! Hur kan du lägga upp något så äckligt på bloggen? Jag tror jag måste spy!
Sitter i godanro och läser din blogg sen scrollar och får se något av det vidrigaste jag någonsin skådat! disfjjhedflerhehfjsnfje, jag hatar fisk. H.A.T.A.R

2007-10-01 @ 13:09:40
Anna

Alex, varför äter du kött om du tycker så synd om det?
Du skulle förresten varit med på Bokmässan i Göteborg i helgen, DÄR fans det kändisar så det stänkte om det! :)

2007-10-02 @ 21:43:19
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0