Systrar i Stockholm

Idag var jag med min kära syster i stora staden Stockholm.
Vi åkte med Lindbergsbuss upp kl 8.00 o va i Sthlm 10.30 o sedan landa vi hemma 20.30.

Vi började dagen med en underbar mysig o mumsig fika på Vetekatten.
Sådant café skulle jag vilja ha,
vi åt macka o jag åt morotskaka o syster åt en tiramisu grejs.
O tro det eller ej, men det har tydligen blivit bestämt av
mina nära att jag ska lära mig dricka kaffe,
så syster fick mig att dricka cappuccino, det va faktiskt helt okej.
Jag vet inte om det är nått jag kommer bli beroende av men det funkade, helt okej.
Kom ihåg,
Måndagen 24/9 - Första gången Alexandra drack en hel kopp kaffe själv.
(Det är stort!)

Vi fick med oss lite roliga saker hem, så nu är man glad att lönen kommer imorgon! haha

För mig blev det: En topp, en blus, ett par stövlar, ett läppglans
                       o en jätte söt liten bricka o lite så...

För syster blev det: En jacka, en topp, lite smink, en sjal, kläder till Ebba,
                             o så va det säkert nått mer som jag har glömt... =)

Det har vart en helt fantastisk dag o jag är så lycklig som har en så underbar syster.


image507

Vår mumsiga frukost!


image508

Min super söta bricka, hur mycket jag är inte den??
Ja kunde inte låta den vara kvar där, den ville med mej hem!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0