Lördag igen...

De sista lördagarna har uteslutande bestått av goda vänner o
party på kvällstid känns det som.
Tänkte jag skulle åkt o jobbat igår men icke att det blev så på gott o ont,
blev lite shopping på stan.
Sen hem till päronen för fika o lite allmänt umgånge med dem.
Sedan hem o piffa till sig...
Kvällen började hemma hos Jonna, där hon hade köpt hem mat, mat från Wong...
Riktigt gott det gjorde du bra! =)
Det blev vin o massa bubbel som vanligt, senare slöt Dolly upp o det blev ännu bubbel,
vad kan det annars bli med fyra flickor o vin?
Vi hade bestämt att vi skulle till Strömpis men eftersom vakten hade en dålig dag o va onödigt otrevlig så bestämde vi oss för o traska till Klaras.
Ja vet att ja lovade förra helegn att inte gå dit igen men hamnade där i alla fall o det va okej, men dock inte mer än så... Vi tappade snabbt bort varanda, men efter ett tag fick jag tag på Karro o vi möttes upp o hamnade på Royal.
Haha ja fråga inte varför men där röjde vi på dansgolvet sista timmen innan stängning...
Vi skuttade glada vidare till Burger King sen o åt...
Börjar bli något av en tradition för oss hunny!
Det blev en mycket konstig kväll, den började mycket bra o sen kan vi lämna resten av kvällen till historien...
Damp i säng vid 4 tiden o nu när klockan är 13.30 o
 söndag ska jag nog snart ta tag i dagen.
Ta en dusch, packa träningskläder o besöka mormor en sväng
innan jag möter syster för o träna...

image485
image486
image487
image488
image489
image491


Kommentarer
Sandra

Ser ut som ni hade en jättemysig kväll:) kram!

2007-09-16 @ 17:23:27
Karolina

Alltså jag ser ut som om jag är minst fem gånger så stor som dolly

2007-09-17 @ 11:45:37
URL: http://karolinas.blogg.se
sandra

haaaaaaaha ja det gör det Karro! haha
(okej kommenterar igen)

2007-09-17 @ 20:43:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0