Krogrunda

Hade ingen tanke på o gå ut igår men det slutade med att Karro o jag hamnade på Lougen o åt en super god middag. Jag åt Kyckling med ris o chilimarmelad o Karro åt fiskgryta efter det delade vi på en efterrätt någon choklad grej med glass till... underbart!
Senare kom Greger o Jonny förbi, mycket trevliga män...
Vi satt kvar o pratade o drack lite goda drinkar o tiden flög iväg, vi han med ett besök på Pitchers o sedan drog vi vidare till Royal.
Ja denna helg också, men det va sjukt roligt... Krog för dem över 40??
Ye right! Träffade massa trevliga människor o dansade otroligt mycket o det va sååå kul...
Längesedan jag hade så kul när jag va ute...
Tack alla!!!

image499

Karro njöt av sin mat i alla fall... ;)

image500

image501image502

Greger o Jonny!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0