Jag ljuger inte!

Man kan nästan tro att jag hittar på detta som jag ska berätta...
Men det är sant jag lovar!!!!

Idag eller ikväll har Karro o jag varit på F O T B O LL!!!
Helt sjukt, Melle på jobbet frågade idag om jag ville ha biljetter till matchen, skickade ett sms till Karro o fick med henne... Haha!
Jag fixade biljetterna o Karro tog med varm choklad o bullar som vi hade i pausen!
Så sjukt kallt, men så otroligt mysigt.
Vi har bestämt att denna höst ska vi vara aktiva, socialt aktiva, inte bara på helgerna utan hitta på saker i veckorna...
Jag tror på detta, snart blir det handboll, vad ska vi göra mer?
Några tips?

image473

image474

Karro fikar!


Kommentarer
Linn

Jag har ännu ALDRIG varit på en fotbollsmatch sådär, trots att vi har Olympiastadion med HIF i Helsinborg. Det luktar skandal..

2007-09-06 @ 08:10:56
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0