Fullt Schema....

I veckan beslutade Linnea o jag att vi skulle ut i lördags...
Vi skulle dansa loss...

Det började med att vi träffades på East West för o äntligen få köpa sushi, sjukt mumsigt!
Vi tog med det hem till mej, där vi eller ska jag säga jag??
Blandade drinkar o så åt vi, underbart,
det är verkligen en av mina stora favoriter...
Vi drack lite vin o jag hade ångest över vad jag skulle ha på mig..
Att det alltid ska vara så svårt?
Sen tog vi en taxi till Greger där Karro va,
vi kollade på slutet av matchen, sen vidare till någon annan fest
där jag o karro sjöng singstar...
Sen tog Linnea o Jag en ny taxi in till stan
(karro fick för sig att hon skulle gå, hon landa hos Greger igen).
Vi hamnade på Klaras, kön va ganska lång så vi tänkte detta bli bra,
det va en del folk man kände igen,
men ja vet fasen inte, klaras känns inte som min grej, vart ska man gå i denna stad?
Vilket fall så dansa vi, prata med folk o titta på folk... =)

När klockan slog 2 var det dags o gå hem,
då ringde karro o ville vi skulle till Burger King, Visst!
Det tog ett tag för oss o komma dit o ännu längre o komma därifrån,
o jag som hatar o äta efter krogen,
men karro sa att vi skulle äta nån kyckling grej för 39kr, visst visst...
vi träffa Beston, en av de roligaste personerna i hela örebro tror jag...
Vad vi skrattade Karro o jag, hade så ont i magen tillslut... ojoj!
Vet inte va vi hölls med men ja va inte hemma förrens 4.40..
Va gjorde vi mellan 2.00 och 4.40? Så långa avstånd har vi inte i denna lilla stad väl?

Vilket fall så tycker jag att det blev en lyckad kväll...
Alltid trevligt o träffa nytt folk, få dansa lite dock föööör lite!!

image481

Vår mumsiga sushi o drink, Sunrise Gold heter den tydligen... =)



Gör såhär!

Häll upp ca 4cl tequila och 2cl Grenadin i ett glas.
Fyll sedan upp med apelsinjuice, tillsätt några isbitar!





image482 

image483

Tyvärr blev det inte mycket mer kort än så tagna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0