Fashion Pack

image495


Igår tog jag med min kära syster till Royal Arms.
Vi åt super god mat:

Höstspett med kantarellsås
och potatisgratäng

och

Tryffel

Anledningen till att vi gick dit var att Fashion Pack
uppträder där varje onsdag nu i några veckor.
5st killar, varav 3st klär ut sig till kvinnor, o gör en underbar show!
Helt sjukt bra o roligt...

Det hemska med det hela är att jag o min syster gick ut från Royal,
fulla av avundssjuka.
Killarna är ju så sjukt snygga som kvinnor, deras ben skulle jag kunna dö för...
Hur mycket vi än tränar kommer vi aldrig kunna få de benen.
SUCK!

Har ni möjlighet, se detta!
Jag lovar ni kommer inte ångra er...


image496

image497




Kommentarer
Linn

Haha, fy vad kul! Det påminner mig om Champagnesafari som vi har här. Ett gäng killar som alla är dragqueens. Så oerhört duktiga! And they sooo have KILLERlegs! *grön av avund* Fast sen å andra sidan har jag hört att de uppträder med två par strumpbyxor, vilket förstås hjälper till att hålla allting extra "hårt och tight". Fusk nästan, eh? ;D

2007-09-24 @ 21:30:02
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0