Fabbor doktor

image492

Som jag säkert nämnt förut så håller vi på med hälsokoller på jobbet.
För ett par veckor sedan va jag o tog prover o idag var det dag för o träffa läkaren.

Helene va där förra veckan o efter hennes beskrivning av vad han tog sig till
var jag lätt ångerfull när jag skulle dit idag.
Eller nej det va en underdrift, jag var rädd!
Enligt Helene fick man ta av sig alla kläder (utom trosorna),
han skulle klämma o känna på hela kroppen, allt från bröst till tår osv.
Vi vet alla att man inte ska tänka så, det är ju hans jobb...
Men hallå!
Vilken 20-åring skulle inte reagera om hon skulle ta av sig
i bara trosorna inför en 50-årig gubbe...???

Men det gick sååå bra!!!
Så lycklig, visst fick jag ta av mig i bara underkläderna men han va bra.
Kändes inte så farligt, han va proffsig, såå glad! 
O jag är frisk, bara halv blind... 
Men det känns så skönt o ha det gjort.

O ana om Helene va bitter på att det gick så smidigt för mig o inte för henne... haha! 
O va glada de andra flickorna blev, alla har haft ångest för detta! 

Men jag är frisk!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0