Cirkus?!

Söndagen började som en mycket seg dag...
Hamnade en stund hos mormor för o sedan möta Karro.

Vi hade beslutat o gå på cirkus... =)
Det är inte varje dag man är på cirkus, det är inte varje dag det är cirkus i stan!
Vi började med en lunch på Burger King.
Det blev en något längre promenad dit än vi hade tänkt oss från början,
men vi hade i alla fall tur med vädret!!
När vi väl hittat rätt köpte vi biljetter o traskade in...
Kanske var våra förväntningar på cirkusen liiite för höga, haha!
Men dte va en mysig söndag, o en perfekt utflykt!
En lååång promenad fick vi också...

Tack gumman för att jag har dig!!
Vem skulle jag annars göra tokiga saker med?
O vem skulle jag annars träffa tokiga männiksor med?
U rock my world!!


image503
Förlåt gumman, jag va bara tvungen!!!!

image504

image505

image506


Kommentarer
karolina

Fy ***, säger jag bara. Fy! Alltså det där var den värsta bilden någonsin. Måste du alltid ha bilder när jag äter? och under ifrån? OOOO MYYYY GOOOOOOODDD

2007-09-24 @ 13:43:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0