Vad har vi gjort??

Helt sjukt, när jag ikväll kom ut för o cykla till träningen så såg Sixten så konstig ut.
Jo mycket riktigt, nån har haft nöjet i helgen att släppa ut all luft alternativt punktera
hans framdäck. Det är ju helt sjukt!
Ska vi aldrig kunna åka på våra äventyr?
Som tur är så har jag ju bil denna vecka eftersom min lilla Bamse ska bo hos mej
när familjen Egeryd är på semester, men i alla fall, jag behöver honom!
Så på tisdag ska han få åka till sin morfar o få hjälp.

Det hela slutade i att jag fick springa till Friskis o Svettis för
o hinna få ut min lapp så ja kunde träna,
med andra ord var uppvärmingen redan klar när jag kom fram!

Kan nån förklara det roliga i att ha sönder saker för andra?


image523

Stackars Sixten han har det inte lätt nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0