Sushi

Den tänka partykvällen blev en lugn o skön kväll.

Eve, Linnea o jag satt länge o njöt på East West o åt sushi.
Det är så underbart gott.
Jag fick paket av Linnea o folk trodde vi hade kalas o
blev helt tysta när jag öppnade paketet.
Haha, folk är sååå nyfikna.
Mm, det är så gott med sushi!

Eve o jag traskade hem en kortis till Karro för o se om vi va party sugna men beslutade
efter lite överläggande att vi va inte va det o gick till Mingla för o dricka lite te istället.
När klockan började närma sig halv 1 va det dags o gå hem eftersom Eve har sin första dag på jobbet idag.
Men när vi kom hem insåg vi att klockan bara va halv 12
eftersom vi ställde om klockan inatt.
Men men kan vara bra med en tidig kväll ibland.

Tror jag somnade innan jag hann landa på kudde, vaknade vid 9 o
hade då fått 5st sms av Karro utan att vakna.
Skandal, ja som alltid vaknar av sms...
Mmm, ibland är sömn bebhövligt.

image576

mumsigt!

image577

image578

 O nej ja lovar tjejer, ja berättade inte för någon vad jag ätit igår... ;)  thihi

image579

Örebro ÄR en fin stad... me like!

image580

Min fina te sessa...


Tack för en super kväll!!!




Kommentarer
eve

ta bort bilden! eller krymp den åtminstonde!!!! SNÄLLA RARA!/den O-offentliga

2007-10-29 @ 16:31:54
Alexandra

Vilken av dem?

2007-10-30 @ 08:38:56
URL: http://alexandra86.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0