Stor flicka idag.

Japp, för exakt 21 år sedan föddes lilla jag!
Sjukt vad tiden går fort, ålders ångest snart ju...

Såg absolut inte fram emot denna dag, va nästan deppig för denna dag skulle komma.
Men ack sikken bra dag jag har haft!
Jag har så underbara människor runt mig!
Kollegorna, familjen o vännerna, jag är lyckligt lottad...

I onsdags va ja klar med bakning i städning o landade i sängen 23.30,
o sen upp imorrse 5.30
för o hinna göra klart tårtan som skulle med till jobbet.

Alla kom ihåg min dag på jobbet, massa kramar fick jag o
jättefin present fick jag av flickorna på jobbet.
O tårtan va mycket uppskattad!
Till och med Maisan (fd. kollega som gått i pension) kom ihåg mig o
åkte in från Hampetorp för o gratta mig!

Jag önskade mig spenatsoppa i resturangen (Var Mans) brevid oss,
men inte trodde jag att ja skulle få det... haha
Men när klockan va ca 10.00 ringde telen o Jonas frågade hur många som skulle ha soppa.
Gissa om jag blev paff!
Där stod han o gjorde spenat soppa bara för min skull, ingen annan skulle ha det
(förutom kollegorna då!).
Så otroligt sött!
När vi kom in o skulle köpa maten fick vi även med oss massa bröd som de
hade bakat bara för min skull, spec bröd som de vet att ja tycker om!
Hel sött, sådant som gör att en flicka känner sig speciell...
Det gjorde stora delar av min dag måste jag säga!
Så i kylen står det massa soppa som jag ska frysa in o njuta av vid senare tillfällen.

Landade hemma vid 16.30 o då blev det o fixa det sista med städning o mat o tårta o
grejer innan familjen kom.
Det va mamma, pappa, Pernilla, Per, Ebba, Ludvig, Bamse o mormor som kom hit.
Att så lite folk kan äta så mycket o dra ner så mycket disk är otroligt, haha!

Fick så mycket fint, bara bra saker o underbara blommor, tycker om o få buketter.
Så lyxigt!

Presenter:
Regnställ
Matberedare
Presentkort IKEA
Vitaminer (mamma tycker tydligen ja behöver det!)
Fat med 3st stora ljus
Fat med 3st tillhörande skålar
Ansiktsmask
Turkisk peppar shot
2st buketter

Förstå hur mycket bra saker?!

Detta blev en otroligt bra dag!
Hade absolut inga förväntningar på dagen, kanske just därför?!

image556
Mumsig va?!

image557
Visst är det fint!!!!

image558

image559
Familjen, alla utom Per.

image560

o så barnen så klart...

image561

Hur söt är Bebban inte??


image562
image563image564
image565
image566

21 exakt, snart börjar man förfalla... HAHAHA!


Nehej, nu är ja så trött att jag somnar sittande snart!
Dags för sängen.
Natt natt!


Kommentarer
Fia

Åh vad du har stått i och bakat och plysslat ser jag på dina bilder. Tåran och kakorna ser jättegoda ut. Vilka bra presenter du fick. Härligt med en matberedare som du kan ha hjälp av när du bakar. Grattis på din födelsedag! Nu är det endast 53 minuter kvar på den. Kramar

2007-10-18 @ 23:12:50
URL: http://FiiiaT.blogg.se
Linn

GRATTIS i efterskott, vännen! Jag missade dig totalt igår, men glädjs åt att du fick en sån härlig dag! Underbart när man känner sig lite extra speciell och uppskattat. Det förtjänar vi alla MINST en dag om året! :) Grattis!! BAMSEKRAM!

2007-10-19 @ 10:37:15
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0