Sixten är sjuk!!!

Sixten har vart lite små krasslig den sista tiden men absolut inte jätte sjuk!
Igår skulle Dr. Göran och Dr. Mini hjälpa honom, de skulle ge honom ett nytt bakben.
Det gick så bra sa de o jag va så lycklig!
När jag slutade jobba o Sixten o jag skulle åka hem då hände det fruktansvärda!!!!
Hans bakben va inte alls friskt, gummit trillade av o han mådde jätte dåligt! *snyft*
Han fick sova kvar på jobbet till och med,
så nu har han vart helt ensam kvar här hela natten,
hoppas verkligen att de dumma gubbarna ser till att Sixten mår bättre i eftermiddag,
vi ska ju på äventyr efter jobbet ju!
Inte kan man vara sjuk då?!
Klarar mig inte utan Sixten!!!
(För er som inte vet det så är Sixten min älskade cykel, o honom kommer jag aldrig byta ut!!!)

image518
Denna cykel är nästan lika fin som Sixten, men absolut inte lika fin!
Sixten är svart, röda trampor o röd plinga o korg fram.

Min fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0